Wolt rozbudowuje swoje portfolio partnerów. Już od kwietnia poprzez Wolt możliwe jest zamawianie ulubionych pozycji z menu Starbucks. To kolejna uznana marka, która w ostatnim czasie wzbogaca ofertę Wolt.
Klasyczne, pełne kawowego aromatu Americano, a może kusząca słodyczą Caffe Mocha? Od kwietnia mieszkańcy Warszawy, Łodzi, Gdańska, Gdyni, Bydgoszczy, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia i Szczecina będą mogli zamawiać napoje oraz jedzenie z oferty Starbucks za pośrednictwem Wolt.
„Nasza współpraca z partnerami stale się rozwija. Powiększamy nasze portfolio, nie tylko o pojedynczą restaurację, ale także o całą sieć, co pozwala nam dostarczać jeszcze bardziej różnorodną ofertę. Dzięki współpracy z AmRest, operatorem m.in. marki Starbucks w Polsce, nasi klienci będą mogli skorzystać z usługi dowozu napojów i przekąsek z jednej z najpopularniejszych sieci kawiarni. Chcemy odpowiadać na różne gusta i potrzeby, między innymi poszerzając także ofertę śniadaniową” – mówi Krzysztof Dłużniewski, Marketing Manager Wolt Polska.
Klienci chętnie korzystają z opcji śniadaniowych i ciepłych napojów w ofercie dowozowej. Jednocześnie coraz częściej zwracają uwagę na dostępność alternatyw wegańskich i wegetariańskich – w przypadku kawy, częściej stawiają na alternatywy mleka, takie jak napoje roślinne. Dlatego też istotne jest zapewnianie szerokiej oferty produktowej, odpowiadającej na aktualne zmiany przyzwyczajeń konsumenckich.
„W ramach działań na rzecz rozszerzania menu naszych kawiarni o pozycje roślinne, od 3 stycznia 2023 roku, Starbucks w Polsce nie pobiera już opłat za roślinne alternatywy mleka. Dzięki temu nasi Goście mogą wybrać odpowiedni dla siebie napój bez dodatkowych kosztów, także w kanale delivery” – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
W Polsce Wolt działa w 13 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/starbucks-dolacza-do-oferty-wolt-ulubiona-kawa-z-popularnej-kawiarni-z-dostawa-pod-same-drzwi